«Մենք կարող ենք քննարկել ՆԱՏՕ-ի ընդլայնումը դեպի Ռուսաստանի սահման դադարեցնելու հարցը։ Սա նրանց անվտանգության շահն է: Մենք բազմիցս ասել ենք, որ մեզ համար ՈՒկրաինայի անդամակցությունը ՆԱՏՕ-ին օրակարգում չէ։ Եվ մենք միակ երկիրը չենք, որը դա ասում է։ Ես կարող եմ անվանել ՆԱՏՕ-ի ևս չորս երկիր, որոնք կհաստատեն դա»,- հայտարարել է ԱՄՆ նախագահի հատուկ դեսպանորդ Քիթ Քելլոգը։ Նա կոչ է արել Կիևին չհրաժարվել Մոսկվայի հետ ուղիղ բանակցություններից և մասնակցել հունիսի 2-ին Ստամբուլում կայանալիք հանդիպմանը:               
 

Տրամաբանորեն` պետք է ներկան ներկայի հետ համեմատել

Տրամաբանորեն` պետք է ներկան ներկայի հետ համեմատել
02.02.2025 | 07:55

Երևանի քաղաքապետարան-ի տարատեսակ սպասարկուները նախկին Գազելների և ներկա «Ման» տեսակի ավտոբուսների նկարներն են տեղադրում: Գազելների վրա գրված է 100 դրամ, «Ման» տեսակի ավտոբուսների վրա` 150 դրամ: Սպասարկուները մեզ առաջարկում են համեմատել և եզրակացնել: Փորձենք:

Նախ` Երևանում «Ման» տեսակի ավտոբուսների քանակը չնչին է: Հիմնականում չինական «Ժոնգ Թոնգ» տեսակի միկրոավտոբուսներ են:

Բացի դրանից` ինչու՞ պետք է համեմատել ներկան նախկինի հետ: Տրամաբանորեն` պետք է ներկան ներկայի հետ համեմատել: Ըստ այդմ, սպասարկուներին առաջարկում եմ համեմատել Երևանի և Բաքվի տրանսպորտը` ավտոբուսները, մետրոն: Սպասարկուներին տեղեկացնեմ, որ համեմատությունը Երևանի օգտին չէ: Նախ` Բաքվում ցանկացած տրանսպորտով մեկանգամյա ուղևորափոխադրման արժեքն այսօրվա դրությամբ կազմում է 120 ՀՀ դրամին համարժեք գումար: Իսկ Բաքվի տրանսպորտի (ավտոբուսների, մետրոյի) տեսքն ինքներդ ըմբոշխնեք և համեմատեք: Որոշակի նկատառումներից ելնելով, Երևանի ավտոբուսների և մետրոյի նկարները չեմ տեղադրում:

Կարեն ՀԵՔԻՄՅԱՆ

Հ.Գ.

Եթե, այնուամենայնիվ, որոշել եք ձեզ նախկինների հետ համեմատել, ապա այսօրվա Երևանը համեմատեք 1913 թ. Երևանի հետ և հանրությանը ներկայացրեք, թե ինչ տիտանական աշխատանք եք կատարել:

Լուսանկարներ

. .
Դիտվել է՝ 3124

Մեկնաբանություններ